Go to Brand – stoisko szyte na miarę

Go to Brand – stoisko szyte na miarę

Jesteś beneficjentem programu Go to Brand i zastanawiasz się jak rozsądnie wykorzystać dofinansowanie?

Dotacja Go to Brand to duże wsparcie finansowe i promocyjne dla polskich marek. Warunkiem otrzymania dofinansowania Go to Brand jest uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, dobrze jest odpowiednio przygotować stoisko targowe, dbając o jak najlepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni. 

Jakie stoisko targowe wybrać?

Na rynku możesz znaleźć wiele propozycji zabudowy targowej. Jej wybór zależy od budżetu oraz polityki Twojej firmy. Duże stoiska targowe projektowane są pod wymiar, często są jednorazowego użytku a montaż, demontaż oraz transport poszczególnych elementów wymaga zaangażowania firmy zewnętrznej. Z pewnością jednak takie stoisko może być efektowne, jeśli sporo w nie zainwestujesz.

Najbardziej powszechną formą stoisk targowych jest zabudowa oferowana przez organizatora. Takie stoisko wystawiennicze jest stosunkowo tanie, jednak brak mu identyfikacji, przez co znika na tle konkurencji. Ciężko bowiem wyróżnić się stoiskiem, jeśli 50% wystawców posiada takie samo stoisko jak Ty.

Ciekawym rozwiązaniem są modułowe, podświetlane stoiska targowe. Przykładem może być tutaj Modulario – nowoczesny system zabudowy targowej, idealnie sprawdzający się w koncepcji dofinansowania Go to Brand. Stoisko Modulario pozwala na dowolną modyfikację zabudowy targowej i zmianę komunikacji w zależności od wydarzenia. 

Konstrukcja modułowego stoiska targowego Modulario oparta jest na składanych ramach z wymiennymi, zadrukowanymi tkaninami, które wpina się w ramy. Całość możesz łatwo złożyć, a następnie przetransportować w dedykowanej skrzyni w dowolne miejsce. 

Koszt takiego zestawu można rozłożyć na kilka wydarzeń, a pomiędzy nimi wykorzystywać pojedyncze moduły stoiska do promocji w biurze, jako element identyfikujący markę.

Jak uatrakcyjnić stoisko targowe?

Aby jak najlepiej wykorzystać przestrzeń targową, możesz wzbogacić swoje stoisko o dodatkowe wyposażenie, jak:

  • dedykowane półki i uchwyty na multimedia (np. telewizor),
  • podświetlenie (wewnątrz ram stoiska lub zewnętrzne),
  • różnej długości lady targowe (podświetlane lub tradycyjne),
  • personalizowaną wykładzinę z nadrukiem,
  • kantorek do przechowywania osobistych rzeczy.

Bardzo atrakcyjnym elementem stoiska może okazać się sufit, również podświetlany, oparty na tej samej konstrukcji, czyli ram z wpinaną tkaniną, który doda Twojej przestrzeni wystawienniczej dodatkowego efektu.

Zalety modułowego stoiska targowego?

Ilość wydarzeń targowych wymusza dopasowanie się do kompletnie różnych przestrzeni proponowanych przez organizatorów. Przemyślana koncepcja targowa pozwoli Ci uniknąć stresu i zbędnie poniesionych kosztów. Dobrze zagospodarowana przestrzeń da Ci komfort w kontakcie z klientami, co na pewno wpłynie pozytywnie na relacje biznesowe. Modułowe stoiska targowe to inwestycja na lata, a nie na jednorazowe wydarzenie. Dlatego warto przemyśleć, które rozwiązanie przyniesie Ci najwięcej korzyści w perspektywie długoterminowej. 


oa111740-ovh

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *